نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3359
-
الف
+

چرا کارگردان سریال «خانه به دوش» از تلویزیون خداحافظی کرد؟

سریال «بزنگاه» آخرین اثر تلویزیونی «رضا عطاران» در ماه رمضان سال ۱۳۸۷بود.

آخرین اثر تلویزیونی «رضا عطاران» سریال «بزنگاه» بود که در سال 1387 از رسانه ملی ایران نشر شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، سریال «بزنگاه» به کارگردانی «رضا عطاران» که بر اساس فلمنامه ای از «سروش صحت» و «ایمان صفایی» ساخته و در ماه رمضان سال ۱۳۸۷ خورشیدی از رسانه ملی ایران نشر شد ، آخرین اثر تلویزیونی «عطاران» بود.

در ۲۷ سنبله(شهریور) ۱۳۸۷ خورشیدی به دلیل انتقادات شدید مردم قرار بود نشر این سریال متوقف شود که بعد از آن در اطلاعیه‌ای اعلام شد که نشر این سریال متوقف نمی‌شود و ادامه خواهد داشت.

برنا نیوز نوشت : سریال «بزنگاه» در زمان نشر خود نقدهای منفی را دریافت کرد که بسیاری معتقدند از همین جهت «رضا عطاران» سریال سازی در تلویزیون را برای همیشه کنار گذاشت.

این سریال داستان مردی معتاد به نام «نادر» است که به همراه دخترش درسا در کرج زندگی می‌کند و از همسرش مریم طلاق گرفته است.

او پس از فوت پدرش با برادر ،خواهر و دامادشان بر سر تقسیم ارث و میراث پدری که یک خانه و یک نانوایی است به اختلاف برمی‌خورند.

رضا عطاران، حمید لولایی، مرجانه گلچین ، غلامرضا نیکخواه ، علی صادقی، هنگامه حمیدزاده و ...از جمله بازیگران این سریال بودند.

رضا عطاران (زادهٔ ۲۰ ثور ۱۳۴۷ در مشهد) بازیگر، کارگردان، فلمنامه نویس و آوازخوان اهل ایران است.

حضور او در تلویزیون ایران با بازی در سریال «بیداران» در سال ۱۳۶۹ خورشیدی به کارگردانی «اصغر عبداللهی» آغاز شد. اما آغاز پیشرفت او در بازیگری به سریال پرواز 57 مربوط می‌شود. یک سال بعد در سریال «ساعت خوش» به نقش آفرینی پرداخت و این سریال باعث پیشرفت عطاران در بازیگری شد.

او در سال ۱۳۷۷ خورشیدی به همراه «مجید صالحی» و «یوسف تیموری» در سریال «مجید دلبندم» بازی کرد؛ عطاران علاوه بر بازیگری در این سریال نویسنده و کارگردان آن هم بود.

در سال ۱۳۷۹ عطاران در سریال بازیگر، کارگردان هنری و نویسنده بود.

عطاران در سال ۱۳۸۰ در سریال «زیر آسمان شهر» به نویسندگی پرداخت. عطاران در سال ۱۳۸۱ به عنوان بازیگر در «کلاه قرمزی و سروناز» حضور پیدا کرد.

در سال ۱۳۸۳ در سریال «خانه به دوش» علاوه بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی هم انجام داد. پس از آن در کنار «سعید آقاخانی» سریال «متهم گریخت» را ساخت. 

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 
رضا عطاران : در فلمی که معاش آن بلند باشد، بازی نمی کنم!
شایعات کدورت بین «رضا عطاران» و «مهران مدیری» پایان یافت/ساخت اثر مشترک

دانلود سریال «خانه به دوش»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

چرا خانه به دوش ۲ ساخته نمی شود